Cât de fantastic e în plastic!

“Nici prea rigid, nici prea elastic/în plastic e fantastic”

O piesă românească pe care am redescoperit-o (la cineva pe un profil hi5) şi care îmi place din nou chiar dacă o ştiam de când a apărut. Videoclipul nu e de doi lei, melodia e antrenantă iar versurile sunt destul de interesante dacă ştii să “citeşti/asculţi” printre ele …

I:
Viaţa mea nu e ca a ta
Într-un cuvânt, e plastic şi atât.
Nu e normal şi deloc banal
Total sintetic, nimic natural.

Prerefren:
Doar aşa mă simt în pielea mea
Doar aşa pulsează inima
În plastic.

Refren(x2):
Cât de fantastic e în plastic
În plastic e fantastic
Nici prea rigid, nici prea elastic
În plastic e fantastic.

II:
Cât mai anormal, cu tupeu
Cel mai bestial
Dacă simţi la fel cum simt şi eu
E perfect, e plastic stilul tău
Doar aşa te simţi în pielea ta.

Prerefren:..
Refren:..

Un gând despre „Cât de fantastic e în plastic!

  1. in cautarea …ta!:)…
    „Cât mai anormal, cu tupeu
    Cel mai bestial
    Dacă simţi la fel cum simt şi eu
    E perfect, e plastic stilul tău
    Doar aşa te simţi în pielea ta. ”

    :)…

Lasă un răspuns

