Pentru mine tot Eugenia rămâne

Mi-a fost dor să mănânc o eugenie. Să-mi aduc aminte de copilărie şi de faptul când nu aveam bani să-mi iau un dulce mai scump. Noul ambalaj al Eugeniei este de ceva vreme în uz, dar am descoperit ceva care într-o primă fază m-a mirat. Eugenia mea cea dragă are alt titlu: EUsuntGENIAL! … Woow, şi până acum nici n-am observat. Adică de ce? Nu am căutat pe net răspunsul schimbării acestui titlu al biscuitelui de marcă de pe piaţa românească ce a făcut brand de ţară şi într-o vreme era exportat şi în Canada. De ce nu se mai cheamă Eugenia? Sunt tentat să pun pariu că dacă merg la vreo prăvălie şi cer: daţi-mi două “Eu sunt genial” 🙂 … probabil că vânzătorul va face într-o primă fază o faţă de bou. Cum să cer daţi-mi “Eu sunt genial”? Ce prost poate se sune! Ce are dacă alte fabrici din ţară fabrică tradiţionalii biscuiţi cu cremă de cacao şi nu numai, tot sub numele de Eugenia? De ce Bega-Pam Timişoara care face aceşti biscuiţi de mai bine de 50 de ani a cedat la nume făcând această aiurea combinaţie! Îmi pare rău că nu am dat de o imagine mai bunicică în care bine-cunoscutul biscuite se numea simplu: Eugenia. Site-ul producătorului Bega-Pam de unde am preluat imaginea de mai jos, e în acest moment în reconstrucţie.

Concluzie: totuşi de ce EUsuntGENIAL şi nu tot EUGENIA?

Citiţi despre Eugenia şi AICI

 

P.S.: Mai știți care era cea mai ieftină femeie pe vremea comunismului? Eugenia!

3 gânduri despre „Pentru mine tot Eugenia rămâne

  1. Stii cum e vorba aia veche,nu conteaza ambalajul ci continutul :).Si Eugenia va fi mereu buna mai ales pentru ca avem amintiri asa placute cu ea :).

  2. Da, din fericire la continut inca mai se aseamana intrucatva cu trecutul, dar faza cu ambalajul m-a lasat un pic „interzis”. Poate or reveni la vechiul brand.

  3. Buna ziua. Acesti biscuiti nu sunt biscuitii Eugenia la care va referiti voi, cei din copilarie. Eugenia adevarata nu este facuta de Bega Pam, ci de Dobrogea Grup, la Constanta. Stiu acest lucru pt ca sunt din Constanta si ii consum frecvent. Adevaratele Eugenii sunt cele in ambalaj galben, nu aceste copii cu denumiri ciudate gen „Eugenial”. Iar gustul este totatl diferit. Eugenia, cea originala, mult mai buna atat decat ceilalti biscuiti similari existenti la supermarket cat si decat vechea Eugenia cu care am crescut cu totii.

Lasă un răspuns

