Plec la Blaj

De joi 26 până sâmbătă 28 martie, sunt în centrul ţării la INOMC. Ce este INOMC? Este o întâlnire a operatorilor massmedia catolică din România ce se ţine anual în diferite localităţi din ţară. Până acum din câte ştiu s-a ţinut la Şumuleu-Ciuc, Oradea, Baia-Mare, Bucureşti, şi (nu sunt sigur) Cluj. Acum particip pentru a treia oară. Prima dată am fost la Baia-Mare în mai 2006, iar a doua oară la Bucureşti în 2007.

Am participat de la serviciu la mai multe întâlniri pe variate teme, chiar şi pe teme ce privesc direct funcţia mea de bibliotecar-arhivar, dar la întâlnirile pe teme massmedia am participat cu mai mult drag şi interes, pentru că sunt pasionat de media, în special de fotografie şi scris. Îmi amintesc de un workshop media din octombrie 2006 ţinut la Timişoara şi organizat de publicaţia “Vita Catholica Banatus”, la care am fost invitat. Am participat benevol şi a fost o experienţă super.

Sper ca întâlnirea de la Blaj să fie una memorabilă şi să ne întoarcem mulţumiţi şi cu idei mai noi în privinţa mass mediei aplicate la realităţile şi mediile unde lucrăm.

Voi reveni cu amănunte despre întâlnire.

 Un album foto de la ultimul INOMC la care am participat:

Bucuresti-INOMC+UMAFILMFEST 2007
Un gând despre „Plec la Blaj

Lasă un răspuns

