Din porțile tot mai rare ale Ţării Lemnului

Detaliu de pe o poartă din Ieud (Maramureş).

Update: Am aflat de la Maria (a se vedea comment-urile de mai jos) ca această poartă, este ”Poarta lu Bobuţu” – asa cum cică i se mai spune, şi că a fost ridicată în anul 1988.  Erau acei ani în care satele din Maramureş încă mai aveau multe porţi şi case din lemn.

7 gânduri despre „Din porțile tot mai rare ale Ţării Lemnului

  1. ai fost la ieud?…poarta aceasta e poarta copilariei mele…e poarta din vecini:) super

  2. :)Daca m-ar fi intrebat cineva daca pot sa schitez detaliul de pe poarta din vecini nu cred ca mi-ar fi venit in minte …dar cand am vazut poza aceasta am tresarit asa, si eram sigura ca e ”Poarta lu Bobutu”, asa ii spunem noi…mai ales ca stiam anul in care a fost ridicata, asta mi-a ramas bine intiparit inca din copilarie (1988). Ma bucur ca pe zi ce trece, intalnesc tot mai multi oameni care iubesc Maramuresul, dar cunosc foarte bine si Ieudul:)

  3. Ce ma bucur Maria ca … am aflat aceste detalii! Nu credeam vreodata ca cineva va recunoaste aceasta imagine. Am sa pun si in corpul postarii ceva din ce mi-ai spus. Iti multumesc! 🙂

  4. Inca ceva…poza e facuta cand mergeati la casa Paulei ( o stiu pe Paula, si am vazut pozele, de aceea am precizat) sau cand va intorceati de la ea… pentru ca poarta cu pricina e aproape de ulita cu casa Paulei:)

  5. Cred ca am facut-o cand ne intorceam de la Biserica, pe ulita principala (poarta e pe dreapta). Apoi mai mergi putin si e ulita cu casa Paulei. Nu mai retin exact, dar cred cavis-a-vis de poarta, e un magazin ABC.

Lasă un răspuns

