Cry Cry

:)  nu ştiu dacă să plâng-plâng dar săptămâna asta am tot ascultat melodia cu pricina: Oceana – Cry, Cry. Am văzut-o şi pe alte bloguri dar dacă îmi place într-atât, iat-o şi la mine pe blog. Am pus varianta din concert. M-a impresionat faptul că au în spate o întreagă orchestraţie: tobe, chitări, clape, trompete şi alte instrumente, plus că VIRGULĂ cântă super fain şi live. Deci cu alte cuvinte par să lucreze profesionist, adică voce+instrumente, nu playback.

O melodie simpluţă dar cu linii faine de sound retro. E o piesă care parcă te invită subtil să te îndrăgosteşti, să iubeşti cum nu ai mai făcut-o şi cum ţi-ai dori de fapt. Ar merge cu brio într-o coloană sonoră de film unde doi tineri adolescenţi se îndrăgostesc. Audiţie faină! Am inclus şi “related videos” ca să puteţi vedea şi varianta studio a piesei.

Lasă un răspuns

