Face off

Când reuşeşti să surprinzi o expresie ca cea de mai jos … este de-a  dreptul minunat! De ce? Pentru că (poate) ne dăm seama de ‘nşpe miile feluri în care exteriorizăm ceea ce simţim acolo înăuntru.

4 gânduri despre „Face off

  1. Alex, clipa s-a petrecut in asteptarea unei frumoase nunti. Locul a fost in Maramures la Ieud la sfarsitul lunii mai. Aveam in mana un frumos Nikon D100 cu care am tras cateva cadre printre care si asta. Si eu tin mult la aceasta imagine, si ma bucur ca am reusit sa-i surprind in expresia asta, mai ales ca ei deja se obisnuisera cu aparatele in jur si cu mine cum tot fotografiam, de aceea sunt naturali. Atentie nu sunt mirii 🙂

  2. Deci pe mine chiar ma fascineaza poza.E pur si simplu perfect momentul.Si ea e superba.Poti sa extragi atatea sentimente si atatea ganduri din poza.Nu mai am cuvinte.

  3. Da, Alex .. cand am vazut ce „deosebit” a iesit aceasta imagine, pur si simplu la incarcatura pozitiva si artistica ce o are, nici n-am stiut pe moment ce sa-i demarez, dar imi veneau mai multe idei. Cu o astfel de imagine, intr-un loc linistit, undeva pe o insula as putea scrie o poveste rili nice. 🙂

Lasă un răspuns

