8:25 AM @ cafe

Sfârşit de săptămână. Baia-Mare-centru. Servirea cafelei înainte de a pleca la programul întâlnirii la care am participat (INTC). Aparatul foto, fireşte de nelipsit. Aroma cafelei şi aerul matinal al urbei puţin agitate la ora aceea încă, îmi şoptesc că ar merita să iau câteva cadre. Doar câteva căci nu-mi va părea rău. Ok-ok! Zis şi făcut. Tras aer în piept, apăsat, luat cadru/cadre şi relaax. Au fost mai multe, dar aproape întotdeauna doar UNU/UNA câştigă. Mai jos cadrul preferat doar un pic aranjat în virtutea faptului de a-l reda şi mai splendid.

2 gânduri despre „8:25 AM @ cafe

  1. Cat de tare ii poza asta! cred ca ti-am mai zis… super! 😀 felicitari! ai facut la Baia-Mare niste poze de sa-ti lase ochiu apa ;))

Lasă un răspuns

