La vânătoare de … cerşetori pe dincolo

Ca să liniştim apele, menţionez că e vorba de o vânătoare … foto :). O mică iniţiativă foto realizată de mine şi Andrada la Padova luna trecută (pe 21 septembrie).

cersetoarea colaj5 multicolor -cu scr

Cele trei imagini mici din partea de sus a colajului (tip portrait) îi aparţin ei. În timp ce fotografia cerşetoarea … m-a prins în câteva etape în care am făcut şi eu exact acelaşi lucru.

În poza 1 am văzut cadrul, m-am aplecat uşor şi aici Andrada a reuşit să-mi surprindă reacţia de pregătire “pentru atac”. În poza 2 mi-a surprins expresia după realizarea imaginii când tocmai verificam proaspătul cadru tras de care păream mulţumit, iar în poza 3 deja mini-proiectul era închis iar eu păşeam satisfăcut de această acţiune ad-hoc de dimineaţă.

Imaginea din partea de jos a colajului îmi aparţine, şi e exact momentul între poza 1 şi 2 a Andradei de mai sus. Mi-a plăcut că Ea fotografiind subiectul a făcut în aşa fel încât să-mi surprindă gestica în episoadele încercărilor de fotare.

Îmi place ideea şi cum a ieşit chiar dacă nu ne-am vorbit din vreme să ne surprindem unul pe altul ci ca mod de lucru independent aveam aceeaşi ţintă: cerşetoarea.

Un gând despre „La vânătoare de … cerşetori pe dincolo

Lasă un răspuns

