Remember Veneţia

Deja a trecut o lună de când am fost la Veneţia. Chiar dacă am stat doar vreo câteva ore, am făcut multe fotografii. Am urcat (pe net) câteva dintre cele mai ok ca să le împărtăşesc cu voi, acum la exact o lună după …

Am fost în Veneţia de două ori până acum; credeam ce e mai curată şi mai îngrijită, dar aşa cum e, “ceva” te atrage şi te face să te îndrăgosteşti de … comune di aqua e le gondole. Chiar dacă arhitectura tinde uşor să se degradeze, oraşul e în continuare încântător şi turiştii continuă să apară cu acelaşi entuziasm. Click pe imagine şi veţi putea vedea mai multe fotografii pe care le-am făcut cu exact o lună în urmă.

Lasă un răspuns

