Expresii de la fereastră

Material preluat de pe blogul meu foto.

Sunt nişte imagini banale dar care mi-au plăcut în mod mai deosebit pentru că am reuşit să le surprind expresia feţei în momentul în care m-au depistat că-i trag în chip.

Mirare, zâmbet, indiferenţă, reticență … sunt interesante expresiile ce le avem când suntem luaţi mai prin surprindere de aparate foto-video şi cred că reacţia noastră de prim moment are legătură cu temperamentul personal. E fracţiunea de secundă în care nu ştim cum să reacţionăm exact; chestie valabilă pentru mulţi dintre noi care nu suntem obişnuiţi cu aparatele foto-video cu care operatorii ţintesc spre people. Camera îndreptată spre noi vine în prim-moment ca un ghimpe în intimitatea temperamentală proprie dar în fracţiunea următoare subiectul se redresează şi (ca răspuns sub formă de gest) spre cel cu aparatul se îndreaptă săgetător ori un zâmbet sau mai multe, ori reversul medaliei.

Sper că nu mi-am luat vreo înjurătură italieneasco-veneţiană de la subiecţi, cel puţin căţelul şi pisica … au fost pasivi şi indiferenţi 🙂 .

Lasă un răspuns

