Un pic de atenţie!

wlw Pentru publicări în blog folosesc Windows Live Writer (WLW). E un program super care a pentru mine a devenit unul din cele mai folosite programe. E ok, dar e o chestie care mă frustrează de-a dreptul. Mi s-a întâmplat de vreo două ori după ce terminam postările frumos, să le salvez doar în schiţa locală după care când să revin, ciu-ciu nu mai erau. Aveam activată şi salvarea automată la 3 minute şi cu toate astea am pierdut. Aşa am pierdut recent o postare. Te doare mintea când vezi că ai lucrat degeaba şi atunci ce-i de făcut? Să înjuri pentru a-ţi potoli frustrarea sau să-ţi converteşti incomoditatea creată în faptul de a fi mai atent şi de a lua IMEDIAT măsurile de rigoare. Aşa că “m-am enervat frumos”, am intrat în opțiunile WLW-ului şi am făcut cu fermitate câteva setări ca să evit pe viitor astfel de rahaturi. De acum încolo pentru orice eventualitate voi salva schiţele atât local cât şi online şi cu asta m-am mai liniştit.

Ideea e de fapt: un pic mai multă atenţie şi setarea corespunzător a programelor cu care ne facem treaba.

Lasă un răspuns

