Fotografii cu expunere lungă

Preluare de pe blogul meu foto

Astă vară într-o seară am ieşit cu nişte prieteni undeva la marginea oraşului la o plimbare sub clar de lună în admirarea stelelor şi a luminilor urbei ce se vedeau din deal. A fost frumos. Am venit echipat cu trepiedul şi cu o lanternă pentru o minişedinţă foto cu tema: expunere lungă. Am vrut să-mi testez aparatul şi pe timp de vară după ce l-am testat şi astă-iarnă. Rezultatele … mai mai jos. Se poate distinge în unele imagini un uşor zgomot de fond. Dacă atâta poate duce Fuji-ul meu …

Am folosit pe lângă trepied, valoarea de 400 la ISO, diafragma între F2 şi F5, timpii de expunere (minimi) între 5 şi 30 secunde şi … fără blitz. La unele fotografii ca o luminiţă suplimentară şi pentru nişte efecte abstracte foloseam o lanternă, (fotografia cu clopotul) în rest .. multă răbdare, pasiune şi sperăm inspiraţie.

Lasă un răspuns

