Oops! În zilele noastre mass-urile se dau pe Twitter

Ieri erau mass-urile pe Y!M … azi se dau pe Twitter pentru că acolo le este locul cel mai potrivit. Despre Twitter am scris anul acesta mai multe AICI. Doar atâta aş vrea să mai aduc în discuţie faptul că … folosirea corectă a împărtăşirii de link-uri, gânduri, bancuri ş.a e cel mai binevenită pe acest serviciu de microblogging. Altfel se propagă şi se gustă informaţia venită de pe twitter decât un mass, 2, 3, 7 venite via Y!Messenger. Ştiu că Twitter-ul e gândit pentru a-ţi publica aspectele mărunte din viaţa ta personală adică “ce faci”, dar în acest ce faci iată intră şi ce urmăreşti.

Cei care aveţi mania de a mass-ui des, faceţi-vă neapărat un cont pe Twitter. Veţi avea alte satisfacţii mult mai mari şi (mare lucru) ceea ce doriţi să împărtăşiţi că probabil aveţi în sânge de a arăta altora din ceea ce aţi găsit pe net, nu va mai fi un stres pentru lista din messenger. Nu veţi mai fi “permanently offline” sau “ignore” ci pe Twitter cu cât eşti mai activ vei avea mai mulţi urmăritori (followers). Frumuseţea stă în faptul că dacă postezi constant şi … inteligent poţi avea urmăritori faini (diverse instituţii, posturi de radio, presa, junralişti, cunoscuţi de prin blogosfera noastră), şi atunci altfel postezi ceva.

Mass-urile noastre (inteligente sau nu) au o bătaie mult mai lungă pe Twitter. Dacă înainte circuitul era închis doar în lista de mess’, pe Twitter calea e deschisă.

Nu prea dau mass-uri … dar de o vreme am cercetat cum merge “pulsul” pe Twitter. Am câţiva pe care-i urmăresc şi sunt profi iar la rândul lor ei au sute sau mii de urmăritori. Am observat că în preajma unor evenimente cum au fost şi alegerile prezidenţiale, în timpul unor emisiuni cu rating ridicat au loc dezbateri în twittosferă şi au fost tipi care aruncau şi chestii faine (chestii=gânduri, idei).

Mi-a luat cam vreo şase luni să înţeleg … spiritul Twitter-ului. Nu cred că l-am înţeles nici acum foarte bine, dar am intrat în joc, în Twitter, în microblogging. Pe acest blog în coloana din dreapta sunt două secţiuni dedicate contului meu de pe Twitter.

Aşadar twitter-are eficientă celor împătimiţi de mass-uri!

Lasă un răspuns

