Crăciun superb!

Mulţumesc tuturor acelora care mi-au urat, îmi urează şi-mi vor ura cele frumoase de sărbători. Întorc cu suflet şi cu plăcere urările atât lor cât şi tuturor celor dragi acum în preajma acestor momente de bucurie. Crăciun sfânt, fericit cu pace, sănătate şi multe haruri vă doresc!

P.S. Scusi pentru întârzierea cu care am răspuns mesajelor, dar de Crăciun în ultima vreme am fost mai idle în răspuns!

2 gânduri despre „Crăciun superb!

  1. superba p[iesa 😉
    Multe multe imbratisari cu ocazia acestor sarbatori..binecuvantari cu miil;e si abia astept sa ne revedem de Revelion. B’bye!

  2. Multumesc, multumesc, multumeesc mult Sandra! Imbratisari calde din suflet, alaturi de cele mai frumoase ganduri de bine atat tie cat si celor dragi ai tai!Imi place mult piesa asta si mai inca vreo cateva de Craciun de ale lui Celine D. 🙂 Si eu de abia astept sa ne revedem de revel. Presimt ca va fi superb mai ales ca … anul acesta plec in 2 ca tot omu’ [Cred ca e si prima data cand renunt la o zi de pastoratie pt. ca ma simtzesc bine acolo cu vuoi].

Lasă un răspuns

