Întors din ţara lemnului

Aproape că au trecut şi sărbătorile din ultima vreme. Mai este Boboteaza şi Sf. Ioan dar grosul s-a dus. Vorba aia simplă: “Toate trec”. Ok, nu contează atât de mult că … trec şi e foarte important cum trec. Zilele din preajma revelionului au trecut frumos. Şi anul acesta am fost în Maramureş la Ieud la Paula. Am fost cu o trupă super de tineri din Lugoj, Timişoara, Cluj şi … hai să o punem şi pe Andreea din Baia-Mare; mai bine-spus cu aproape toţi mă ştiu bine: cu unii de câţiva ani, cu alţii de mai mulţi ani … cu Andreea doar de acum.

Deşi vremea a fost mereu ploioasă, ne-am simţit bine iar dacă au fost “tensiuni” în grup, au fost la nivel slab şi s-au aplanat foarte repede. De-a lungul vieţii mele – să mă exprim aşa pompos – 🙂 am ieşit cu mai multe grupuri de cunoscuţi şi prieteni. Cu aceştia cu care am fost la Revel (o bună parte din ei au fost şi anul trecut) au fost cei mai dinamici, obiectivi, fără “fumuri” sau lipsă de idei.

Au fost patru zile super! În ultima zi am ieşit mai serios din casă şi am vizitat muzeul etnografic Pleş-Ieud şi biserica de lemn din deal care e un veritabil monument din sec. XIV. Le-am văzut şi anul trecut dar dat fiind faptul că le-am văzut doar odată, m-am bucurat să revin şi de altfel să fac noi fotografii. Nu am fost foarte inspirat la cadre nici de data asta, vremea era aşa de aiurea, numai că nu ploua în rest …

Gazda, la fel de primitoare în specificul stil ce caracterizează Maramureşul. Mulțumim Paula pentru invitaţie; chiar dacă stăm departe de tine, a fost o plăcere să ne deplasăm până la matale şi pentru noi rămâi la fel de aproape.

Anul acesta am stat până în 2 ianuarie, lucru ce nu l-am mai făcut din liceu probabil. Am vrut să rămân până la sfârşit şi să mă întorc cu restu’ lumii dar mai mult, am vrut să fiu prezent alături de sărbătorita noastră Andrada.

Sper că nu ne vom opri la a fi împreună doar de reveluri ci sper să mai putem ieşi aşa cum am făcut-o şi anul trecut: la munte, în străinătate, etc.

Un an 2010 frumos, cu realizări şi … toate cele bune!

PS: voi reveni cu mai multe fotografii care mi-au plăcut mai mult (probabil în Facebook atât pe profilul meu cât şi pe pagina “Iubesc fotografia”)

Lasă un răspuns

