Perfecţiune şi atenţie!

Nu ştiu cum sunt alţii, cum sunteţi voi dar eu m-am săturat de mandatele noastre poştale. Ştiu că nu sunt o filosofie de completat dar mă disperă la culme faptul că dacă greşeşti şi în cel mai mic detaliu la scrierea sumei, trebuie s-o iei de la capăt, că "dacă a modificat altcineva acolo?" Chestia se extinde şi dacă greşeşti orice slovă pe mandat şi vrei s-o corectezi … “eşti gata!” 🙂

În urmă cu câţiva ani le greşeam mai des şi … v-aţi prins o luam de la capăt. Şi în zilele noastre când e să completez o hârtie în genu’ mă apucă emoţiile căci o mică neatenţie şi refaci treaba. Mandatul trebuie să fie perfect şi punct.

Azi am avut de completat vreo 13 mandate şi faţă de anul trecut când le-am completat dintr-un foc, acum am dat-o în bară cu vreo câteva. Of, e frustrant îl refaci şi asta e, însă sunt alţii care … mai rău, nu sunt obişnuiţi şi completează la unul-două-trei vreo câteva ceasuri … Chiar eram la poştă şi un tip refăcea a ştiu câta oară nenorocitul ăla de mandat.  “Dom’le e greşit … prima dată aţi scris corect banii în cifre, acum de ce i-aţi scris altfel?” (după ce omul greşise prima dată altceva). Numai când o auzi pe doamna de la ghişeu că-ţi spune a doua şi treia oară “aţi greşit” deja te apucă pandaliile. Omul a cugetat o vreme (cred că în gândul lui se derulau multe feluri de înjurături, iar una a şi dat-o pe gură afară).

Când completezi o hârtiuţă de asta, trebuie să fii foarte atent (căci scrie pe ele ce şi cum) dar mai e şi cât eşti de obişnuit cu ele. Mi-ar plăcea un sistem şi mai simplificat pentru tot poporul de a putea trimite bani prin mandat poştal; e şi ăsta ok până la un punct: acela de a fi meticulos de atent … şi (grijă mare) să nu vi se termine pasta la pix! 🙂

Lasă un răspuns

