Chestii tehnice dar elementare

In primul rand sunt “ciuntit”. Mi-a disparut iconul de limba de jos din dreapta de langa ceas si nu mai pot scrie in limba romana. Deci pentru moment sunt fara diacritice. Am vrut sa sistez posturile pana imi rezolv aceasta problema dar blogul trebuie sa mearga cu sau fara. Momentan … multumesc pentru intelegere.

Am avut doi virusi zilele astea … dar i-am anihilat. Windows-ul il am instalat de mai bine de un an dar cred ca varsta incepe sa-si spuna cuvantul … oricum am rezistat mult cu el (doar e OEM).

Ideea e ca … prin belele trecem cu totii; important e cum ne raportam la ele si cat de mult ne afecteaza, caci atata vreme cat suntem sanatosi ar trebui sa avem puterea implicit sa si trecem peste ele.

 

(Ma frustreaza faptul ca nu pot sa scriu cu diacritice, ma opresc aici si probabil voi mai continua ori acest post, ori altul)

Un gând despre „Chestii tehnice dar elementare

Lasă un răspuns

