Bravo!

După belelele ce le-am avut în ultima vreme, iată şi o veste bună atât pentru cei care o cunosc cât şi un articol plăcut de citit pentru restu’ lumii, care a apărut azi (miercuri 20 ianuarie) în “Adevărul” de Timişoara.

Andrada in "Adevarul" de Timisoara

Ea e şi fotograful meu oficial :p nu numai datorită că … m-a surprins super în mai multe ipostaze care-mi plac, ci şi pentru că e persoana care m-a fotografiat cel mai mult (şi bine) :). De regulă cum îmi place să fotez, cel din spatele aparatului rămâne de cele mai multe ori invizibil. Andrada m-a scos plăcut din invizibilitate chiar dacă că nu ţin neapărat să apar prin poze. E momentul potrivit să-ţi spun big merci şi aici în scris pe spaţiul meu unde mă desfăşor.

Iar dacă tot e ziua promovărilor, pe lângă articol, să mai dăm o referinţă punând un link spre blogul ei.

3 gânduri despre „Bravo!

  1. :”> Yuuuuuy…. mersi, Raimi! 🙂 >:D<
    Azi am fost in centrul atentiei. M-au si sunat unii sa imi spuna ca m-au vazut in ziar 😀 M-am mirat, pentru ca atunci cand a aparut ziarul am luat eu toate exemplarele :))))
    Mersi de reclama!

    Stii ca te fotografiez cu placere, ca altfel nu as face-o. Deci, ma bucur ca te simti pe maini bune. In curand, sedinta foto la Muntele Mic – Reloaded 😀

  2. Stiu Mamicule ca ma fotografiezi cu placere si ca declansezi si tragi cadre in general cu placere si atunci cand simti cu adevarat. Bravo ca ceea ce faci, e cu suflet iar ce nu-ti place nu faci efectiv numai de dragul de a face.
    A fost bucuria mea sa impartasesc vestea si aici pe blog … dea Domnul sa-ti fie cu ECOU DE BUN AUGUR aparitia asta 🙂

    P.S. 🙂 As fi vrut sa te vad si de ce nu, sa te fotografiez cu bratul plin de „Adevaruri de Seara”
    P.S.S. De abia astept Muntele Mic :p

Lasă un răspuns

