Bazilica romano-catolică din Oradea

Dacă săptămâna trecută am făcut pe Facebook un album foto cu catedrala romano-catolică din Alba-Iulia, săptămâna aceasta m-am oprit tot la bazilicile romano-catolice din ţară pe care le-am vizitat şi cărora am reuşit să le trag nişte cadre de Doamne-ajută.

Am făcut un album foto cu bazilica “Sfânta Maria” din Oradea. O biserică mare şi atât de splendidă de parcă nici nu ar fi în România. Îmi pare rău că nu am avut timp să fac mai multe fotografii edificiului căci am fost cu o altă ocazie, dar sper să revin.

Pentru a merge la albumul de pe Facebook, daţi click pe imaginea de mai jos.

Lasă un răspuns

