Te veo

O piesă (religioasă) pe care am descoperit-o recent şi pe care o împărtăşesc cu voi acum la final de Valentine şi început de Post al Paştelui. Despre post am scris şi anul trecut AICI pe blog.

Te văd în momentele de durere,
Te văd în mijloc de noapte
Când în viaţă se stinge soarele …  
Te văd în lumină.
Te vad în zâmbet şi iubire,
Te văd în visele mele
Văd mâna Ta cum mă conduce.
Mereu eşti Tu.

Simt îmbrățișarea Ta şi susurul Tău.
Eşti atât de credincios şi nu exista motiv
care să aducă îndoială în inima mea,
Simt Mâna Ta peste mine,
Simt dragostea Ta şi pot asculta cuvintele şi Vocea Ta,
Mereu Ești credincios.

Te văd în mijlocul deşertului şi în tristețe
Te văd în vale
Văd mâna Ta acoperind soarele,
protejându-mă.
Te văd în fiecare pas pe care-l dau
Te văd în planurile mele
Văd Mâna Ta cum mă conduce.
Mereu Eşti credincios.

Simt îmbrățișarea Ta şi susurul Tău.
Eşti atât de credincios şi nu există motiv
care să aducă îndoială în inima mea,
Simt Mâna Ta peste mine,
Simt dragostea Ta şi pot asculta cuvintele şi Vocea Ta,
Mereu Eşti credincios.

Lasă un răspuns

