Din nou la Muntele Mic

Weekend-ul ce a trecut am fost la munte, mai precis la Muntele Mic.

Cum a fost? Super! 🙂 M-am tot gândit cum să abordez această postare, ori strict personală, ori cu un interes mai lărgit. O voi face din ambele perspective şi cât mai pe scurt.

Se merită să mergi la Muntele Mic? Pentru cei din Banat da, pentru că alte locuri faine pentru practicarea sporturilor de iarnă nu prea sunt.

La Muntele Mic puteţi ajunge pe drumul judeţean 608A: Caransebeș -> Zervești -> Turnu-Ruieni -> Borlova -> Stația de teleferic din Valea Craiu -> Muntele Mic. Poate aţi aflat că este CEL MAI LUNG TELESCAUN FIX DIN EUROPA aflat în funcțiune, lucru confirmat de organizația europeană a transportatorilor pe cablu. Drumul până la staţia de telescaun e cam jalnic în schimb de la telescaun şi până-n staţiune e bun (a fost refăcut în 2006) însă acel drum este impracticabil pe timp de iarnă când ninge mai mult. Zona e splendidă, staţiunea se află la poalele versantului sudic al Munților Țarcu, la o altitudine de aproximativ 1525 m. Păcat de impunătorul hotel Sebeş care e tot în paragină dar pentru care există un plan de modernizare. În rest … e ok.

Am stat la cabana “Clubul Montan” a lui Coco Galescu. Anul acesta am făcut fotografii mult mai puţine ca anul trecut pentru că în prima zi când a fost soare, am ales (în premieră) să schiez, iar zilele următoare a fost vreme urâtă.

A fost fain: două zile în care m-am deconectat puţin de urbe, în care am încercat ceva nou şi în care m-am simţit bine alături de trupa cu care am fost.


Album foto

 

4 gânduri despre „Din nou la Muntele Mic

  1. Chiar daca ai facut putine, sunt faine. Cele facute de parintele Razvan nu le pui? Sau de alea cum putem sa facem rost?

Lasă un răspuns

