Go to Oradea

… de mâine, luni 15 până vineri în 19. A trecut anul şi din nou are loc o întâlnire INOMC. Despre acest gen de întâlniri (ce înseamnă, relatări, etc) am tot scris şi pus poze. Va fi o experienţă interesantă. Voi avea ocazia să mă aflu într-un studio de radio (Radio Maria) nu doar pasiv ci şi activ. Ca să-i citez pe organizatori “vom face radio pe viu”, adică emisiuni culturale, spirituale, ştiri, părţi tehnice. E o provocare pe care de abia o aştept kit că în acest sector de media nu mă pot lăuda că stau prea bine. Poate acum voi avea ocazia să-mi înving acel trac ce-l am de o viaţă în privinţa vorbitului la radio. Deci ori la bal, ori la spital! 🙂 S-ar putea ca în ultima zi să fiu şi la Cluj, un alt oraş pe care-l îndrăgesc foarte mult.

Poate că voi posta mai rar pe blog (din lipsă de timp), însă voi încerca (ori sub forma de jurnal zilnic sau văd eu), să-mi scriu impresiile vis-a-vis de această nouă experienţă.

Rămânem ON AIR … and IN TOUCH!

2 gânduri despre „Go to Oradea

Lasă un răspuns

