Pur şi simplu … fain

Azi (la o cafea) am văzut ceva drăguţ, aproape artistic aş putea spune. În faţa ochilor mei, la nu prea mare distanţă, era un cuplu de … proaspăt îndrăgostiţi-oare (?) pe care ţi-era mai mare dragul să-i priveşti. Nu vă gândiţi la tipare clasice, giugiuleli, atingeri, săruturi, priviri lacome sau alte chestii adolescentine, nu. Pur şi simplu stăteau cuminţi ca doi adulţi, exact ca-n filmele americane, faţă-n faţă şi din privirile tandre dar cu simţ fin, se consumau frumos toate acele momente. Prima dată am crezut că sunt amici şi că “se tatonează uşor”, apoi am observat că … privirile lor erau mai mult decât amicale. Parcă erau făcuţi unul pentru altul. Vorbeau, îşi zâmbeau reciproc cu destul suav. Cred că erau aşa de atraşi unul de altul că … nu păreau să aibă nicio treabă cu mediul înconjurător. Nici măcar n-au observat că la un moment dat mă uitam cu atâta drag la ei. Parcă în fiecare zâmbet, gest ce şi-l dăruiau reciproc, exista o comunicare profund de tandră. Aveam şi o privelişte la fix în aşa fel încât erau în faţa mea chiar din profil iar în plan îndepărtat era fereastra. I-am studiat cu drag şi … fireşte nu am îndrăznit, dar mi-aş fi dorit să-i cunosc bine şi să le fi propus o şedinţă foto în care ei să fie aşa de naturali încât să nici nu mă observe. Parcă “m-am şi îndrăgostit” de chipurile lor. Erau spontani, discreţi dar puteai observa multă afecţiune din acele priviri, mai ales că din profil se disting parcă mai bine. Nu am destule cuvinte să … redau starea lor “îmbătătoare” ce-i învăluia aşa de sweet.

Foarte fain! La ieşire am întrebat vulpile bătrâne cu care mi-am sorbit cafeaua: bă, voi mai credeţi în dragoste? Tăcerea a fost răspunsul lor pentru câteva clipe. Poate şi-or fi spus în gând: “bă ce-i cu ăsta?” 🙂

End

3 gânduri despre „Pur şi simplu … fain

  1. SUPERB….
    POATE CĂ POVEŞTILE DE DRAGOSTE (ROMANE,FILME,BASME ETC.)SUNT PÂNĂ LA URMĂ INSPIRATE DIN REALITATE:)

  2. Raimi draga, cand ai parte de astfel de clipe in care participi (pasiv) la un moment „divin” …nu doresti decat sa il imortalizezi ca sa arati scepticilor dovada!

  3. @-laurici: inclin sa cred ca DA!
    @-irina: si chiar daca vor ramane in continuare SCEPTICI, tu pe langa ca ai incercat sa faci un pustiu de bine … vei avea multumirile si satisfactiile de gigoare 🙂

Lasă un răspuns

