INOMC 2010: prima zi

Am scris deja că sunt la Oradea, la INOMC. Despre Radio Maria nu v-am spus nimic, ca să înţelegeţi mai bine, vă dau un link despre, căci e mai mult decât un simplu radio.

Cum a decurs prima zi în radio? Am fost în studioul unde participă invitaţii, dar şi în studioul tehnic de producţie. Ziua a început ca de obicei cu emisiunea: Bună dimineaţa cu Radio Maria, realizată de Laura … unde a avut ca invitaţi o grupă din cei care participăm la INOMC. O altă grupă a fost la partea tehnică, unde Claudiu ne-a arătat LIVE cum se realizează o emisiune. A urmat micul dejun şi apoi o prezentare a postului atât teoretică dar şi practică, făcută de Pr. Doru Popovici, directorul de programe Radio-Maria. Dimineaţa a trecut foarte repede ca de altfel orice timp în care ai ocupaţie. După prânz, am participat ca şi co-realizator, alături de Pr. Ieronim de la Bucureşti la emisiunea “intenţii de rugăciune”, realizată de d-l Florin Filimon. Am rămas plăcut surprins că telefoanele au sunat în continuu pe tot parcursul emisiunii. Acela a fost primul meu moment … de intervenţie radiofonică dintr-un studio. Chiar dacă nu e prima oară când vorbesc la radio, era o premieră pentru mine faptul de a dialoga în direct cu ascultătorii. La început uşoare emoţii, dar pe urmă stările s-au reglat frumos.

Surpriza zilei a fost … seara de la orele 20 când era programată o emisiune culturală despre internet la care participau alături de Laura (realizatoarea), încă trei invitaţi. Era cu un sfert de oră înainte de emisiune … verificări finale cu invitaţii, dar ceva nu era suficient, nu i-a plăcut Laurei … uşoare “tensiuni” în redacţie, pe care Padre Doru le-a soluţionat cu paşnicitatea, calmul şi optimismul lui specific. Se făcea că eram acolo cu încă doi participanţi care lucrăm pe partea de internet de ceva vreme. Ne-a propus dacă vrem să participăm la această emisiune şi fără să mai stăm pe gânduri, am luat-o de bună provocare. Nici măcar n-am mai apucat să anunţ că voi fi (din nou ON AIR).

Emisiunea vreau să spun că a ieşit excelent, Laura a fost la înălţime cu moderarea, dar şi restul invitaţilor, chiar dacă nu suntem prea specialişti, pasiunea pentru ceea ce facem, ne-a făcut să trecem mai uşor peste emoţii şi să vorbim deschis.

Cam asta a fost prima zi de “radio pe viu” la INOMC şi mi-a plăcut. Pentru mine e chiar ceva nou şi-mi place echipa, modul lor de lucru, profilul postului. Mâine voi participa, alături de grupa delegaţilor din Bucureşti, la emisiunea matinală de la 7 apoi restul zilei, probabil la partea tehnică.

2 gânduri despre „INOMC 2010: prima zi

Lasă un răspuns

