INOMC 2010: a doua zi

Am început ziua cu emisiunea “Buna dimineaţa cu Radio Maria” unde am fost invitat alături de echipa de la Bucureşti; A fost o atmosferă degajată, caldă aşa ca mirosul prietenesc al unei cafele bune dimineaţa. În rest ziua de azi, a fost mai mult teoretică, desfăşurată în marea parte a timpului în redacţie. Am discutat noţiuni teoretice, am vizionat mesajul lăsat de IPSS Ioan Robu, Arhiepiscopul de Bucureşti pentru această întâlnire, am discutat despre următoarea întâlnire INOMC şi nu în ultimul rând, dupămasa, am fost vizitaţi de PS Virgil, care ne-a felicitat şi ne-a încurajat să mergem mai departe cu munca pe care o depunem fiecare în partea media. O bună parte dintre noi am avut de pregătit  reportaje pentru ştiri, alţii am lucrat la montajul unui reportaj ş a m d.

A fost o zi plină dar plăcută! Mare parte din obiectivele propuse au fost atinse! Mâine, vor fi concluziile întâlnirii dar şi intervenţii, participări la emisiuni. Îmi pare rău că nu am reuşit să vă anunţ din timp când aş participa în emisiuni, dar aşa s-a nimerit să fie spontan.

Vineri, 19 martie, de Sfântul Iosif, vom fi la Cluj de unde Radio Maria va transmite slujba căci Sfântul Iosif este ocrotitorul Eparhiei de Cluj-Gherla.

Cam atât. Azi am fost mai scurt ca-n prima zi … dar un pic mă resimt şi (pe de altă parte) încerc să fiu mai eficient neplictisindu-vă (sper).

Un gând despre „INOMC 2010: a doua zi

Lasă un răspuns

