INOMC 2010: a treia şi a patra zi

În ultimele două zile ne-am concentrat pe partea tehnică, adică pe montaje, prelucrări, unde Andrei ne-a învăţat câteva trucuri foarte binevenite. În ultima zi am mai participat (o parte dintre noi) la Cluj la transmisiunea în direct a Sfintei Liturghii de la parohia “Sf. Iosif” din Piaţa Cipariu. Am făcut practică pe viu 🙂 am dat o mână bună de ajutor la montarea microfoanelor şi a altor mărunţişuri necesare pregătirii pentru transmisie.

Cam cu acest punct de la Cluj s-a terminat şi călătoria noastră în aventura radioului pe viu timp de a aproape o săptămână cu ocazia Întâlnirii Naţionale a Operatorilor Massmedia Catolică.

Impresii: si de DA dar şi de NU. Încep cu NU-ul: nu mi-am dat încă suficient drumul de a-mi sincroniza felul meu de a fi şi când mă aflu în ON AIR; încă mai persistă tracul dar într-o manieră ceva mai … bine de stăpânit. Vocea mea mai mult nazală, nu e prea potrivită pentru radio … dar şi la asta se mai poate lucra. Am lăsat la urmă DA-ul pentru că au fost mai multe motivele plăcute: da, mi-a plăcut şi îmi place ideea de radio iar profilul Radio-Maria care pe lângă cel religios, e şi social, cultural şi informativ tot în câmpul Bisericii, lucru ce îi dă o anumită valoare. Nu are iz de comercial, e apolitic şi amonden 🙂 ceea ce azi întâlneşti din ce în ce mai rar în media autohtonă. Da, am întâlnit o echipă de oameni super care fac treabă frumoasă şi sunt devotaţi lucrurilor de calitate şi misiunii Radio Maria. Da, mi-a plăcut că de două ori pe zi (la 12 şi la 15) tot staff-ul radio îşi dau întâlnire în studioul de emisie pentru a se ruga timp de 5 minute împreună cu ascultătorii. Da, mi-a plăcut şi partea tehnică bine pusă la punct, aparaturile, modul cum este gândită promovarea acestui radio şi faptul cel mai important să ştii a impune seriozitate dar nu trasă de păr şi de a face lucrurile de frica cuiva, ci o seriozitate în care nu e stres dar lucrurile merg fain, e un dinamism natural şi mereu apar idei noi şi frumoase.

Felicitări! Dacă vreţi să faceţi cunoştinţă cu radio-ul puteţi intra la ei pe site.

A fost o săptămână în care am avut bucuria de a învăţa lucruri noi nu doar strict legate de radio, ci şi privind modul de socializare, relaţiile sef-subaltern, colegi-colegi şi echipa-oaspeţi. Succes pe mai departe iar la felul cum lucraţi, am convingerea că acest proiect se va dezvolta mai frumos la nivel naţional.

Un gând despre „INOMC 2010: a treia şi a patra zi

Lasă un răspuns

