Bună vestire

Dacă stau bine să mă gândesc azi e o sărbătoare superbă-superbă. N-o să intru în detaliile scenei cu Îngerul Gabriel care i-a vestit Prea Curatei Fecioare Maria că îl va naşte pe Emanuel. Vă dau ca lectură suplimentară un link pe wikipedia. Doresc să mă opresc la ideea de veste bună. Când cineva ne spune “am o veste bună”, în noi “ceva” se schimbă imediat în acele secunde; impactul, curiozitatea şi optimismul ne cresc brusc, împletindu-se armonios în aşteptarea imediată a veştii.

Ei, astăzi avem o sărbătoare creştină care e cu bătaie lungă; pe lângă faptul de a ne gândi mai profund la salutul şi vestea dată de Îng. Gabriel Fecioarei: “Bucură-te Marie, Domnul este cu tine, binecuvântat este rodul pântecelui tău”, putem să ne facem unul altuia bune-vestiri.

“Îţi dau o veste bună” … ce fain sună! Azi am mai putea sărbători ziua mondială a “veştilor bune” nu numai creştinii, ci toţi cărora le face plăcere de aduce bucurie altora, de a binevesti; o zi în care măcar să conştientizăm cât de valoroasă şi terapeutică este ideea de a da o “veste bună”.

P.S.: Am o veste bună: sfârşitul nu va fi nici în 2012. De ce? Pentru că nu a fost nici în 2000, nici în 1914, nici în anul 666.

3 gânduri despre „Bună vestire

  1. yuuupy … atunci ( chiar daca nu tineam cont de asta ) ma marit oricum in 2012 (visul meu) fara sa ma mai gandesc la nimik …. mai lipseste persoana dar ,,, poate pe parcurs va veni … va fi EL , ALA al MEU si doar al MEU fara sa il impart cu NIMENI…priceput ???!!!!!! cu NIMENI …:)) dic ce rea am fost …:D

Lasă un răspuns

