Puţin dor de Italia

Via FotoRaimi.Blogspot.com

Astă toamnă am fost în Italia aproape o săptămână. Cei apropiaţi ştiu, dar e necesar să amintesc pentru toţi. M-am simţit excelent, am fost o trupă de 9 tineri (aici incluzându-l cu brio şi pe Pr. care ne-a fost spiritual, ghid, bun însoţitor şi toate cele într-un astfel de pelerinaj). Am vizitat Veneţia, Padova, Orvieto, dar cel mai mult am stat la Roma. În zilele acelea am bătut oraşul pentru a vizita cele mai atractive puncte: muzeele Vaticanului, cele patru bazilici pontificale, fântânile, pieţele, apeductele romane, mormântul Sf. Petru (SCAVI pentru cunoscători) … . A fost pe cât de obositor, pe atât de fain. Chiar dacă ne trezeam cu noaptea-n cap, fiecare clipă a meritat. Iar când eşti pasionat şi de fotografie … merită, a meritat mai mult! Aveam ce imortaliza. Imaginea de mai jos e luată din faţa bazilicii San Pietro, dimineaţa la răsărit (aproximativ orele 7). E încântător de atractivă acea atmosferă matinală în Piaţa San Pietro, încântătoare e Roma în ansamblul ei. Aş reveni cu bucurie şi cu ceva scule foto mai “sănătoase” pentru a mă delecta, bucura şi imortaliza arhitectura bogată şi parcă de nesfârşit a acestei urbe.

Nu pot să nu reiau link-ul cu pozele ce le-am făcut la Veneţia.

Un gând despre „Puţin dor de Italia

Lasă un răspuns

