La cafenea la pom

Via FotoRaimi.Blogspot.com

Cred că e singura unitate de consum 🙂 din oraşul meu natal, scump şi iubit (de mine), de care nu m-aş plictisi deloc şi dacă aş merge foarte des. Pentru cunoscători e cafeneaua din spatele blocului de la Poştă, “la pom” sau fosta “Carla”. Atât terasa, cât şi înăuntru-jos e super pentru orăşelul nostru. Locul deşi e într-o zonă destul de centrală, nu e în văzul lumii; e la o mică intersecţie liniştită de 3 străduţe, dintre care două cu cu pavaj vechi de piatră şi sunt numai case. Teiul mare şi gros de pe terasă face aproape totul (umbră, farmec).

Şi, da, nu-i fac reclamă mascată, pur şi simplu mă simt bine acolo … demult vroiam să vorbesc despre acest loc care în ultima vreme a devenit mai cochet, mai simpatic şi mai atrăgător. Singurul neajuns e că e destul de mic spaţiul (atât afară cât şi înăuntru), în rest … e deliciu.


Imaginea de mai sus, e din timpul filmărilor la o peliculă-surpriză de lung metraj la care tocmai am participat.

5 gânduri despre „La cafenea la pom

  1. Ce faine is pozele 😀 pare sinistru de tot :)))
    Dar stii ceva? Pe mine nu m-ai dus acolo! :((
    Apropo… imi placea mai mult vechea versiune de blog 😛 E cam greoaie asta noua 😀
    Cand vii prin Timi?

  2. Merci Mamicule! Noah, numai bine … ca p-acolo o sa ne bem apa minerala cu proxima volta. Au si o terasa asa de mistou! Poi la versiunea asta noua de blog sunt si avantaje si dezavantaje. Dezavantaje ca …. in prima pagina nu-mi arata si fotografiile sau link-urile din postari si avantaje, ca mi le arata pe scurt si pe coloane. Tema e temporara si in teste … ma tot „chinui” sa aleg din cele 42? de teme pe care wordpres-ul free le pune la dizpozitie, dar pana acum inafara de cea de dinainte .. nu prea mi-au placut altele 🙂

  3. Mamicule, am schimabt tema! Da, cea anterioara … nici mie nu-mi prea placea, dar nu gasisem atunci alta mai convingatoare.

  4. Taticule… telepatie! tocmai ma uitam la tema ta… o analizam cu spor 😀 si este super ok 🙂 dragutza! sa-ti traiasca! e mult mai accesibila, lizibila etc

  5. Dap mamicule! telepatie de fotografi 🙂 … am avut in vedere toata saptamana chestia asta si azi, SHUPP, am trecut la treaba. Ma bucur ca-ti place. Si mie imi place si cred ca va ramane o buna perioada de vreme.

Lasă un răspuns

