Leapşă: dacă aş fi fost … dar mi-ar fi plăcut să fiu şi …

Îi sunt dator Andradei cu o leapşă destul de interesantă. Iat-o mai jos (în sfârşit completată):

Dacă eram o lună, aș fi fost septembrie … dar mi-ar fi plăcut să fiu mai.
Dacă eram o zi a săptămânii, aș fi fost vineri … dar mi-ar fi plăcut să fiu sâmbătă.
Dacă eram o parte a zilei, aș fi fost dimineaţa … dar mi-ar fi plăcut să fiu seara.
Dacă eram un animal marin, aș fi fost un delfin dar mi-ar fi plăcut să fiu o sirenă.
Dacă eram o virtute, aș fi fost dragostea … dar mi-ar fi plăcut să fiu şi castitatea.
Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost Tudor Vladimirescu şi nu m-ar fi deranjat.
Dacă eram o planetă, aș fi fost Mercur și aș fi fost mulţumit.
Dacă eram un lichid, aș fi fost apă… dar mi-ar fi plăcut să fiu vin.
Dacă eram o pasăre, cu siguranţă aş fi fost un cuc.
Dacă eram un tip de vreme, aș fi fost anii ’20.
Dacă eram un instrument muzical, aș fi fost un pian dar aş fi preferat o vioară.
Dacă eram un sunet, as fi fost sunetul ciripitului de mierlă.
Dacă eram un element, aș fi fost apa, dar mi-ar fi plăcut să fiu aerul.
Dacă eram un film, aș fi fost Filantropica sau Karol, omul care a devenit Papa (ultimul încă îmi e viu în inimă)
Dacă eram o carte, aș fi fost „Abecedar”.
Dacă eram un oraș, aș fi fost Oradea … dar aș fi vrut să fiu şi Sibiu.
Dacă eram un gust, aș fi fost foarte picant… dar aș fi vrut să fiu şi amărui.
Dacă eram o aromă, aș fi fost cea de cafea.
Dacă eram o culoare, aș fi fost alb … dar aș fi vrut să fiu albastru.
Dacă eram un material, aș fi fost in.
Dacă eram un cuvânt, aș fi fost incomprehensibil şi mi-ar fi plăcut.
Dacă eram o parte a corpului, aș fi fost o mână.
Dacă eram o expresie a feței, as fi fost fără niciun regret un mare zâmbet.
Dacă eram o materie de şcoală, aș fi fost psihologia, şi mi-ar fi plăcut.
Dacă eram un personaj de desene animate, aș fi fost Tom.
Dacă eram un număr, aș fi fost 1… dar aș fi vrut să fiu şi 0.
Dacă eram o haină, aș fi fost o cămaşă … dar aș fi vrut să fiu şi o vestuţă.
Dacă nu te-aș fi cunoscut… atunci mi te-aș fi imaginat.
Întrebarea e: te cunosc sau continui să mi te imaginez? (Când te voi cunoaşte pentru totdeauna?)

Myutza, te bagi la preluat această leapşă?

2 gânduri despre „Leapşă: dacă aş fi fost … dar mi-ar fi plăcut să fiu şi …

  1. O sirenă…???!!!??? :)) =))
    Daca ai fi fost cafea… te-as fi sorbit din priviri, ca mai mult nu as fi indraznit :))
    O vestuta? tu faci mistoooo…. 😛

  2. Imi plac sirenele :p
    Imi place la nebunie aroma de cafea, deci poti sa ma sorbi din priviri si in continuare 🙂
    Si [cumea!] indragesc vestutzele :p

Lasă un răspuns

