Patru ochi frumoşi

Via FotoRaimi.Blogspot.com

Zice-se că ochiul este poarta minţii. Prin ochi vedem ceea ce urmează să gândim şi ulterior să acţionăm. Ochii ne ajută să captăm imaginea, iar după ce “procesăm”, luăm diverse decizii cu privire la modul nostru de viaţă. Dacă stăm bine să ne gândim, văzul este unul din cele mai importante simţuri; e simțul care ne aduce şi plăcere şi durere şi poate că nu numai! Nu aş vrea să mă gândesc cum ar fi viaţa fără imagini, chiar dacă ni s-ar ascuţi mai bine alte simţuri în locul văzului. Să-i mulţumim lui Dumnezeu că-i avem funcţionali (sănătoşi).

 

Mulţumesc lui Costel, Gabi şi Ana-Maria că au avut ochi pentru această mini-şedinţă foto. :)  Dacă vă întrebaţi care e al patrulea ochi căruia nu i-am mulţumit, iaca vine şi răspunsul: e ochiul meu (cel mirat cu pielea uşor albastră) dar nu-mi pot mulţumi mie, ci o să-i mulţumesc lui Bibu care mi-a făcut fotografia.

2 gânduri despre „Patru ochi frumoşi

Lasă un răspuns

