Pedalare-n grup

De ceva vreme mi-am reluat pasiunea de a pedala pe străzile proaspăt asfaltate ale urbei în care locuiesc, aşa de unu’ singur, chestie cam riscantă pentru că oricât de fain ar fi, apare riscul plictiselii. Măi să fie! Oare numai eu să am chef de “ciclism urban?”

Am aflat în cele din urmă că nu. Alin (cel care mă tunde când trebuie) “a dat sfoară-n urbe” că seara au loc astfel de plimbări cu bicicleta şi că se adună pasionaţii de bike. Aşa că de aseară m-am aliat la grupul cicliştilor urbani :). Cred că am fost în jur de 15-20 de … “maniaci” (cu tot cu mine). Am făcut cam 20 de km şi a fost foarte fain. City-bike-ul meu a făcut faţă cu succes. Într-adevăr mă resimt, pentru că dacă până acum mergeam relaxat, cu trupa am pedalat nu glumă. Nu a fost foarte obositor, ne-am aşteptat unii pe alţii pentru că strada ne permitea să mergem în grup mai mare.

Băieţii se plimbă în fiecare seară (fireşte când nu plouă) cu începere de la orele 20.30 pe centură. E sănătate pură şi curată să bagi câte o pedală la asfinţit.

Lasă un răspuns

