Treizeci

Ne place si de altfel e util sa ne masuram timpul. De ce? Nu cred ca-si are rost vreo explicatie. Progresul istoriei omenirii este un bun raspuns la intrebarea de mai sus. Cand masuram, lucrurile ies ok, mai cu precizie. La fel cred ca e si cu timpul. Bine masurat evident din perspectiva fiecaruia, poate da rezultate frumoase.

Timpul meu … iata au trecut EXACT 30 de ani de cand Dumnezeu prin ai mei parinti m-au adus pe lume. Am aflat destul de curand ca m-as fi nascut seara in jurul orelor 8, 9. Daca e sa ma uit in urma (nu cu nostalgie) ci doar asa "de control" pot spune ca nu-mi pare rau de felul in care mi-am masurat timpul. Desigur in toate aceste "masurari" … au fost multe momente "lejere" si cel putin pentru mine, pentru interiorul meu au contat.

Realizari, esecuri, perpective, planuri? 🙂 … dincolo de partea profesionala care isi urmeaza (cu o anumita frecventa) cursul, ma preocupa partea spirituala si interioara la care MEREU trebuie sa am grija sa nu se "altereze". Ce inseamna asta? Exemple: daca as inceta sa mai sper, sa mai visez, daca nu as mai fi entuziast chiar si in lucruri mai marunte. Cu alte cuvinte … lupt ca pensionarea psihica sa nu ma cuprinda nici macar la nivelul cel mai usor. Nu zic, ca si reusesc … dar, am exemple de oameni mai in varsta ca mine care dovedesc cu brio ca SE POATE.  Se poate sa speri, sa vizezi, sa iubesti, sa te bucuri si sa FACI BINE. Cred ca daca reusim sa avem grija de partea noastra interioara, varsta nu ne va afecta modul de a trai frumos si nici societatea nu ne va percepe ca fiind "depasiti".

Daca vom avea incredere in noi si vom sti sa ne acceptam, atunci pensionarea e departe. Azi, am pasit in "a doua tinerete" cum imi place sa-i spun. Cred ca daca voi sti sa am gria de mine, timpul, universul si nu in ultimul rand Dumnezeu vor aprecia acestea iar rezultatul aprecierilor va fi de fapt modul propriu de viata impacat si placut acolo unde traiesc.

P.S.: scuzati lipsa diacriticelor, am scris din deplasare de la un calculator pe care se pare ca nu sunt instalate.

Update (de acasă) Mulţumesc tuturor celor care m-au căutat cu această ocazie (urmează pomelnicul şi îmi cer scuze dacă cumva am scăpat pe cineva):

Ciprian, Gabriel, Tibi, Monica, Sandra, Andrada, Costi, Rodica, Anca, Myutza, Raluca, Paul, Ana-Maria B, Ana-Maria O, Diana, Iulia, Marius, Sergiu, irina, Ducu, Eli, Carmen, Corina, Buldo, Mickey+Laurici, Pacală, Olly, Laura+Diana, Gabriela, Claudiu C, Gianina, Amanda, Andreea I, Georgiana R, Georgiana Gi, Vlad, Sanda, Ioana-Mihaela, Ioana P, Mihai, Ovidiu P, Alexandru L, Cora, Mihaela-Monica, Flavius, Simona, Mia, Edvigia, Alexia, Christi Anne, Costel, Claudiu H, Delia, Lia, Flavia, Ildiko, Alexandru B, Bogdan, Alex P, Alexandru-Arthur, Adi şi Adela, Mădălina, Anca B, Iuliana M, Claudia M, Gina, Cristina S, Adela Maria, Imelda, Daniela-Daciana, Luci, Codruta, Loredana L, Emutza, Claudia S, Daniela P, Cristina P, Alina B, Cursul foto, tu.ro, TalkToChange, Tubely, Happy Birthday, Trilulilu, Netlog, WAYN.com, Neogen.ro, Sasha de la ING.

Lasă un răspuns

