Păretele virtual: o invenţie eficientă?

Wall-ul sau peretele de la Facebook, cred că că e una din cele mai tari invenţii propuse de către o reţea de socializare. De ce? Pentru că e simplu vizual vorbind şi funcţionează ca “un portal şi reader” pe care ţi-l faci aşa cum vrei tu. Graţie Multor site-uri care-şi deschid şi un fan pages, adică prezentări pe Facebook, odată ce mi le-am ales (LIKE-uit), le-am în în fluxul de pe părete. E … poate cel mai novator şi user-friendly fel de a-ţi citi titlurile, lucru pe care RSS-ul încearcă de câţiva ani să-l implementeze însă nu mi se pare să fi avut o aşa popularitate. Într-adevăr cu Google Reader s-a ajuns la un mai user friendly punct de administrare a fluxurilor RSS. Revenind la WALL-ul Facebook-ului, e … super să ai toate informaţiile de care crezi tu că ai nevoie la un loc: de la ce au mai făcut prietenii tăi până la ştiri de calibru mondial, TOATE acolo pe părete. E fain că poţi să filtrezi, ascunzând ce nu te interesează, de exemplu eu am ascuns tot ce legat de jocuri şi astfel informaţiile de acest fel nu mi se afişează pe wall.

Am ajuns să verific păretele ăsta poate de mai multe ori decât e-mail-ul sau fluxurile de ştiri, pentru că acolo mi-am format un flux pe gustul meu incluzând TOATE tipurile de informaţii. Cine-şi închipuia în urmă cu câţiva ani că o să ajungem să avem la un loc, unde “să ne curgă” informaţia după gustul nostru?

Asta-mi place la Facebook mult alături de invenţia FAN PAGE-ului. Fără aceşti doi piloni, ar fi fost ca orice altă reţea de socializare care astăzi le văd aşa de “înţepenite” fără noţiunea de wall şi pagini pentru prezentări. Nu e de mirare că Facebook-ul a depăşit deja jumătate de miliard de utilizatori. Se pare că lumea îmbrățișează lucrurile simple dar inteligent făcute, iar wall-ul Facebook-ului “dă în cap” multor cititoare de fluxuri, şi ne scuteşte de a mai alerga imediat pe site-uri.

E aşa de fain că e acolo pe părete, avem TOT ce ne interesează la un loc.

Un gând despre „Păretele virtual: o invenţie eficientă?

Lasă un răspuns

