Timişoara promovată în blogosferă

#timisoaranoastra: încă un eveniment la care din păcate nu am reuşit să ajung; o întâlnire de promovare a turismului cultural cu zeci de bloggeri din Timişoara şi câţiva din ţară. Acest tip de eveniment – un proiect Blog DE Turism – a mai fost organizat şi în București, Arad şi Cluj-Napoca în colaborare cu diverşi sponsori locali. Scopul acestor întruniri este promovarea oraşului respectiv ca atracţie turistică. Ghidul care i-a însoțit pe bloggeri în plimbarea prin Timișoara a fost Dan Cărămidariu, despre care lumea a scris cu sinceritate numai de bine.

Am urmărit evenimentul de acasă în special pe Twitter. Din acest punct de vedere lumea şi-a făcut treaba postând impresii şi fotografii la cald despre urbea de pe Bega. Impresiile şi imaginile au continuat (şi continuă) să curgă şi după eveniment pe Facebook şi pe blogurile participanţilor. Din spusele lumii, se pare că a fost o reuşită.

Îmi permit să dau câteva legături ca să vedeţi mai pe larg ce au scris participanţii despre întâlnire. O listă completă cu cei care au scris despre acest eveniment (bloggeri+presa) se găseşte pe blogul Cristinei

Turist în Timișoara (Adelina)
Turism în Timişoara (Cristian Sitov) 
Timisoara noastra, mai mult decat un oras (Nebuloasa)
Timisoara noastra – arhitectura oamenilor frumosi Nebuloasa)
Prin Timișoara noastră (Blogu’ lu’ Creaţa)
Prin #timisoaranoastra (Tomata cu scufiţă)
Prin Timişoara mea (Phoenix Armory)
Timisoara este mai frumoasa cand ai cu cine sa o redescoperi (Dan Pătraşcu)
Clădirile istorice din Timişoara (Linișor)
Prin Timișoara (Sirg.ro)
Timişoara pas cu pas (Richie’s Day)
Aproape 10 lucruri bune pe care le înveţi la Timişoara (FTR.ro)
De ce să vii prin #timisoaranoastra (De ce? blog)
Ghid în Timișoara. The follow-up (Dan-Adrian Cărămidariu)
Timisoara noastra. Epilog (Boghi)
Timişoara, oraş de dor 🙂 (Deme)
No hai la… Timişoara (Diana C.)
Marea timişorenizare (TV dece)
Intalnirea bloggerilor, Timisoara 7 aug. 2010 (Banatul turistic)

Timişoara văzută prin ochii bloggerilor (Evz.ro)
Bloggerii din toată ţara au stabilit un traseu turistic online pentru capitala Banatului (Adevărul.ro)

Fotografii:
Tomata cu scufiţă: #timisoaranoastra (Facebook)
Radu: Prin#timisoaranoastra (Picasaweb)
Orădeanul: Timisoara Noastra – 6-8 august 2010 (Flickr)

Dacă participam, sigur s-ar fi lăsat cu multe-multe fotografii, lucru ce-l fac cu mai multă pasiune decât scrisul. Pentru că mi-e dragă Piaţa Unirii, am postat un album pe Facebook, pe care vă invit să-l vedeţi indiferent dacă aveţi cont sau nu.

Prin Timișoara noastră e un proiect al BlogDeTurism realizat împreună cu bloggerii timișoreni, cu susținerea Hotel Timisoara, Blue Air, Porsche Timisoara, KFC și Trabucuri.com și StartUpDays.

9 gânduri despre „Timişoara promovată în blogosferă

  1. Salut.
    Foarte faine pozele, mi se pare tare mişto că ai scris deşi nu ai fost acolo 🙂

    Mulţumesc frumos pentru menţiune. Te-aş ruga, totuşi, să corectezi numele, e puţin greşit: armony ar trebui să fie Armory.

    Dacă te deranjează poţi să ştergi comentariul ăsta.
    Mulţumesc. 🙂

  2. @-Phoenix: scusi, in graba am scris asa. 🙂 Am si corectat. Am fost alaturi de voi si de eveniment ieri si de aceea am tinut sa scriu ceva asa din perspectiva absentului, dar al iubitorului de promovare turistica a tarii si nu in ultimul rand al Timisoarei.

  3. Am vazut si s-a vazut ca erati o trupa faina cu DSLR-uri si nu numai. Si din acest punct de vedere regret ca am lipsit.

  4. Măi, Raimondo, tocmai tu să lipseşti? Tocmai tu care stai la 60 de km de Cimişoara? Lasă, am reprezentat eu parte din Lugoj la eveniment. Chiar dacă m-am lăsat adoptată de Oradea, Lugojul are locul lui special, lângă Timişoara.

  5. Multumim Lilisor … si tu si … Alexandra (inreluare.com) ati reprezentat si Lugojul. Daca apaream, am fi fost 3 felii de Lugoj. Of … Pe altadata! 🙂

Lasă un răspuns

