Despre comunicarea pe Mess şi nu numai

Yahoo!_Messenger_logoAm mai scris (sau bătut câmpii) despre Yahoo Messenger pe blog în urmă cu mai bine de un an jumate, dar simt nevoia să revin. Îmi place că azi lumea e darnică în sensul că la fiecare găseşti un status care conţine “o vorbă de duh”, un link către o muzică, site sau promovarea blogurilor personale. (La ultima categorie mă înscriu adesea).

Trebuie să recunosc că … încă nu pot renunţa la Yahoo!Messenger dar pe de altă parte am alte priorităţi de cele mai multe ori când sunt la computer. Şi atunci am decis ca programul să rămână de regulă deschis pentru atenţionare de e-mail, pentru a mai arunca câte un ochi pe vreun status la anumite intervale de timp , dar nu mai mult.

Când am ceva mai multă vreme şi dispoziţie, mă fac şi văzut, fapt ce înseamnă logic că pot vorbi. Am zis că atunci când nu pot vorbi şi nu am nici dispoziţie, nici să nu mă fac văzut, pentru că mi se pare aiurea să fii ocupat dar să te vadă lumea. Cel mult hai să zicem că ar merge atunci când vrei să promovezi ceva şi pui un link cu status, dar aşa gândeam până de curând. Azi, Facebook-ul şi Twitter-ul sunt super de ajuns de bine gândite pentru promovare. Mess-ul rămâne un instrument ok pentru comunicare imediată, dar aproape în acelaşi timp şi de cele mai multe ori mi se pare o mare pierdere de vreme dacă nu ai vreun scop util câtuşi de cât (în acea utilitate incluzând şi faptul de a ţine din când în când legătura cu prietenii şi cunoscuţii desigur cu moderaţie). Nu vreau să intru în chestia de a avea o relaţie pe net şi mai ales pe mess. Mi-e groază să ajung cumva să-mi exprim sentimentele pe mess, să nu-i văd, în realitate faţa ochii, expresia atunci când am ceva serios de spus. E … teribil, dar dacă te respecţi, renunţi la unele linii şi le urmezi pe acelea sănătoase cu orice implicaţie şi stânjeneală. La urma-urmei noi suntem stăpânii instinctelor şi nu ele ne conduc-ar fi de dorit.

Ok. Ideea, concluzia e că … nu vreau să renunţ la mess; nu vreau să renunţ la niciun canal de comunicare şi socializare din cele mai cunoscute şi importante, (în ordinea frecvenţei: Blogurile, Facebook, Twitter, … Mess, rareori Skype şi pe ultimul loc şi răzleţ hi5 şi Netlog), însă prefer să fiu mai chibzuit în felul de a le folosi, asta spre binele meu şi (cred că şi) al celor din jur.

Un gând despre „Despre comunicarea pe Mess şi nu numai

Lasă un răspuns

