Sunt mândru

De curând (pe 5 octombrie) a fost ziua de naştere a fostei mele învăţătoare. A împlinit o vârstă onorabilă, dar mă bucur de faptul că ştie să rămână tânără încât dacă n-ai cunoaşte-o, ai spune că e de vârsta generaţiei actuale. Anul acesta ne-am reîntâlnit pe Facebook şi mai mult de atât observ cu bucurie că foloseşte foarte fain acest canal de socializare.

Am vrut să scriu mai demult despre învăţătoarea mea şi faptul cât e de … la zi cu felul de a fi al generaţiei de azi, dar am tot amânat în speranţa unui moment mai potrivit să zicem.

Îmi place şi “mă cutremur” în sensul cel mai frumos al cuvântului că … şi astăzi la mai bine de 20 de ani de când m-am despărţit oficial de D-na învăţătoare (în cl. a IV-a), mai pot învăţa ceva din exemplul celei care m-a învăţat să scriu, să citesc să socotesc … Prin felul ei de a fi, îmi aduce aminte că sufletul, interiorul, gândirea nu are vârstă şi că de noi depinde în mare măsură îmbătrânirea şi ramolirea, plafonarea. Din păcate oricât am lupta, partea fizică oricum cedează, “carcasa” corpul devine din ce în ce oldest, dar ce-i dincolo de fizic, ceea ce se vede şi se simte altfel, poate rămâne intact, dacă ştii cum să priveşti viaţa, experienţele, oamenii tot ceea ce te înconjoară.

Da .. . uite că viaţa e frumoasă, interesantă, complexă şi cu multe aspecte la orice vârstă!

5 gânduri despre „Sunt mândru

  1. Nu mai stiu exact de ce l-am omis … Dolores o cheama. De curiozitate, o vei gasi si pe Facebook in lista mea de prieteni … logic 🙂

  2. Multumesc, Raimi!
    Toate evaluarile din lume nu pot echivala rezonanta peste timp a ceea ce ai incercat sa cladesti in copiii „tai” intr-o viata de dascal.
    Aici… tu ai fost „clopotelul” care mi-a amintit de duiosia cu care am ajutat si eu cateva pene sa creasca pentru zbor pe aripile voastre!

    Iti multumesc pentru ca m-ai prezentat Irinei cu prenumele! Imi doresc sa raman prietena voastra… pana la sfarsitul timpului! 🙂

  3. Sunt sigur ca printre lucrurile care nu se uita in viata este si persoana care te-a invatat prima oara sa scrii sa citesti sa socotesti … Ce mare mi se parea clasa aceea si ce mica o gasesc acuma (caci am ocazia s-o revad de cate ori vreau) .. ce vremuri!

Lasă un răspuns

