Family

Via FotoRaimi.Blogspot.com

Demult aveam în plan să fac o mini şedinţă foto cu labradorii lui Roxana. Acum au şi puiuţi. Labradorii sunt preferaţii mei şi mai nou îmi plac cei negri. Nu a fost uşor să-i surprind pentru că sunt tare jucăuşi şi nu stau locului. M-a impresionat femela care mereu “îşi observa” puii. Când Roxana îi lua în braţe, ea sărea să-i “scape” dar n-o muşca pe Roxana şi nici nu lătra. Doar acel gest parcă dus până la obsesie de iubire posesivă. Interesant că pe tată nu-l lăsa să se apropie de ei. A fost o oră minunată (mai mult nu am putut să stau).

Cei doi baieţi: Zair si Plumbi si fetiţa-Romi.

 

Aki privind pe geam la puii ei.

 

Tandreţe

 

Maxi (tatăl)

 

Aki într-un gest plin de afecţiune către copiii ei.

 

Îl rugam imperativ pe Maxi să şadă puţin, măcar pentru o fotografie. Credeţi că a vrut?

5 gânduri despre „Family

  1. Ai grijă că trebuie grijă să ai pentru ei…. Eu recunosc sunt cam stângaci cu Tano al meu… e pentru că nu îmi fac timp să am grijă…
    Și mie mi-a plăcut Maxi… :)… solidaritate masculină….:P

  2. Da, odata ce ai un animalut pe langa tine (tu sau family-ul tau), deja e o responsabilitate. E vorba de a ingriji o fiinta vie de pe urma careia singurele foloase sunt cele legate de afectiune si … paza. Daca ajung sa stau la casa … daca nu intr-o prima faza, intr-o a doua, imi voi pusca un labrador negru ca Max’ si poate o sa mai am norocul sa iau urmasi chiar de la Maxi. 🙂

Lasă un răspuns

