Îmi place de Vio’

Dacă e să-mi fie drag de vreo actriţă în momentul de faţă, tocmai mi-a căzut cu tronc fiica lui Michelle Placido: VIOLANTE. Am remarcat-o (din nou) în filmul "Karol: omul care a devenit Papa", film pe care, se pare, că aş fi dispus să-l tot revăd cu noi şi noi grupuri, fără să mă plictisesc.

Violante Placido (Maria Pomorska) este în acest film, prietena şi ulterior soţia lui Adam Zielinski (numele real: Ken Duken). Îmi place că am cunoscut-o aşa de naturală, cu trăsături uşor clasice ale look-ului (moda anilor ’60) şi îmi place mai mult decât în majoritatea ipostazelor de modă actuală, unde e super, dar pentru alte gusturi probabil.

Iată mai jos, o bucăţică din film. E o secvenţă … “divină” cu Adam şi Maria care îmi place mult, cam de la minutul 01:39 pană la minutul 02.50. Incredibil cum au pus ăştia pe bucăţi tot filmul … Zâmbet 

Un gând despre „Îmi place de Vio’

Lasă un răspuns

