Sfârşit de toamnă

Via FotoRaimi.Blogspot.com

Cred că sunt ultimele zvâcniri de toamnă cu vreme plăcută, aşa că: venit de la serviciu, prânzit iute, lăsat alte cele, suit (tot iute) pe bicicletă şi mers la fotografiat. Mai bine spus, la exersat şi învăţat lucrul cu modul M al aparatului. M-am jucat cu diafragma şi timpul de expunere uneori în mod exagerat chiar (exemplu poza cu soarele, F36 cu 1/500 ISO 200), dar a fost ok.

Locul de “joacă şi divertisment” a fost în afara urbei, fapt ce mi-a prins bine pentru că a fost ca o mică deconectare de ritmul citadin (chiar aşa destul de liniştit al Lugojului). Acolo la marginea oraşului era ceva mai linişte; sunetul naturii se auzea mult mai viu ca în parcuri.

A fost plăcut, chiar călduţ, până la intrarea soarelui în norişori. De acum probabil că ne vom aştepta la schimbări de vreme şi temperaturi mai joase … mai puţin şi vom vrea şi zăpadă.

2 gânduri despre „Sfârşit de toamnă

  1. Merci Ady! 🙂 LA 4 am avut noroc mare cu acei norisori de efect iar la 6 m-am jucat cu setarile pana am scos un astfel de soare 🙂

Lasă un răspuns

