În ceaţă

Via Via FotoRaimi.Blogspot.com

Demult nu am mai avut un aşa chef de a face fotografii ca şi în seara în care am tras cadrele de mai jos. Venind din oraş spre casă, pe un frig de neuitat, (cam minus 7 sau 8 grade), m-a fascinat ceaţa ce se lăsase. Mi-am zis că măcar o jumătate de oră trebuie să încerc pentru fotografie cu tot frigul că îmi tăia faţa aşa că: pus mănuşi, căciulă, luat aparatul foto şi acţionat. Am lucrat cu setări manuale căci cele automate şi semiautomate nu m-au ajutat în aceste condiţii. Din ce a ieşit, o parte v-o fac cunoscută. Am pus sub fiecare imagine si valorile pe care le-am folosit.


ISO 400, 18 mm, 1/25s, f8.0

 


ISO 400, 18 mm, 1/30s, f6.3

 


ISO 400, 18 mm, 1/10s, f6.3

 


ISO 400, 31 mm, 1/30, f7.1

 


ISO 400, 55 mm, 1/6s, f6.3

3 gânduri despre „În ceaţă

  1. Am incercat si eu ceva similar dar rezultatele n-au fost prea incantatoare. Mai incerc. Cand reusesc ceva mai „digerabil” iti trimit pentru o opiniune 😛

Lasă un răspuns

