Ori iubim ori nu mai iubim

Aproape în fiecare an scriu ceva de “St. Valentines”. Anul acesta observ însă o schimbare la mine. Nu mai sunt parcă atât de “sictirit” de “Ziua îndrăgostiţilor” precum eram în trecut. Explicaţia nu e că am pe cineva ci poate pentru că m-am obişnuit cu ideea. Aceleaşi “tehnici” de marketing ca şi la alte sărbători (Crăciun. Paşte …) oameni care pun botu’, dar care în sinea punerii acestui bot par să fie fericiţi. Gata, am devenit aşa de pacifist în privinţa acestei zile încât parcă-mi trece şi neobservată.

Îmi place ideea şi experienţa de a iubi, chiar cu riscul de a mai apărea şi eşecuri. Rămân la principiul că iubirea se trăieşte zilnic, mereu iar aceasta se construieşte maturizându-se în respect reciproc, înţelegere şi sinceritate. Dacă aceste ingrediente există în viaţa de cuplu, atunci St. Valentines e o zi ca oricare pentru că oricare zi e frumoasă din acest punct de vedere.

Îmi place expresia Sfântului Augustin: “iubeşte şi fă ce vrei!”. Cum aşa? Simplu, pentru că iubind vei dori să faci doar bine(le).

Imagine preluată de AICI.

Un gând despre „Ori iubim ori nu mai iubim

Lasă un răspuns

