Clinica de bere

De curând, într-una din ieşirile spre Timişoara, am “parcat” la o bere nefiltrată (fără să ştiu că voi da de un produs nou pentru mine). Era într-o dupămasă destul de toridă, după lansarea de carte a lui Sergiu.  Ne-am retras în cel mai drăguț loc al Timişoarei, Piaţa Unirii la o socializare pe viu sau în offline cum ne place să-i mai spunem. La început mi-am luat o halbă simplă dar am văzut la cineva că şi-a luat TERAPIA GOLD de la CLINICA DE BERE. Din primul moment m-a atras vizual sticla care-i făcută cu dop de ceramică asemeni unor beri premium de dinafară. Momentele de atracţie au continuat de la designul etichetei până la prima degustare. Nu-mi venea să cred: o bere românească nefiltrată aşa de bună? Dar între timp mi s-a spus că berea asta este produsă doar pe plan local pentru că e nepasteurizată şi fără conservanţi şi nu se poate transporta pe distanţe mari … o chestie care te şi duce străfulgerător cu gândul că e tipul de bere mereu proaspătă, care are ceva special  Zâmbet Recunosc că-mi place să degust bere (poate e cazul să repet “degust” pentru a nu înţelege “să beau până … mi se mişcă imaginea”). Sincer-spus, această degustare înseamnă o sticlă-două, consumate pe parcursul unui timp lung de socializat ori in ză city ori când e de lucrat ceva acasă. După aceea dacă nu te şti opri, îi pierzi din savoare şi nu mai are farmec plus că nu e ok.

Aşadar o bere nouă, bună şi 100% locală, ba mai mult de atât, observ că e bine promovată. Pe site-ul lor se află detalii bine puse la punct despre microfabrica de la Timişoara, locurile unde găsiți TERAPIILE CLINICII DE BERE şi alte informaţii surprinzătoare pentru un site al unui brand de bere. Ok, îi găsiţi şi pe Facebook! Zâmbet Am rămas plăcut impresionat de o secţiune pe site unde ni se recomandă a o consuma cu responsabilitate, adică nu în mod excesiv şi mai ales înainte de a te urca la volan.

Închei, rugându-vă să lăsaţi de-o parte prejudecăţile de genu’ că: “ăsta a scris pentru a le face reclamă şi îi pică ceva”. Ca savurator de bere bună, e pur şi simplu o părere pe care nu am vrut s-o ocolesc nicidecum. Voi continua să scriu cu plăcere despre ceea ce am încercat şi-mi place şi despre ceea ce apreciez ca idee/viziune pusă în practică.

Un gând despre „Clinica de bere

  1. Raimi draga, uite o „clinica” de top din Romania! Dupa ce urmezi una din terapiile de succes ale acestei clinici, cu siguranta poti exclama „Sunt un roman fericit!” 🙂

Lasă un răspuns

