Despre blog de pelerin la ZMT

Din 8 august voi pleca într-un pelerinaj la Ziua Mondială a Tineretului (catolic) ce se va ţine la Madrid din 16 până în 21 august. Plecăm mai devreme pentru că ne vom opri pe drum la Veneţia, Murano şi Barcelona şi apoi vom sta patru zile (11-15 august) la Vall d’ Uixo în Dieceza de Castellon. Ce sunt aceste Zile Mondiale ale Tineretului Catolic? Din criză de timp, îndrăznesc să vă trimit AICI pentru a afla mai multe detalii. Cu această ocazie, am deschis un blog pe care voi încerca să postez atât cât timpul îmi permite viziunea mea ca pelerin la o asemenea întâlnire. Comunicate şi alte articole oficiale veţi găsi pe site-ul întâlnirii, de aceea voi aborda dintr-un unghi personal. Mai am puţin până la plecare şi pentru că în timpul scurt ce mi-a mai rămas, am destul de multe de rezolvat, închei acum. Iată adresa blogului: http://raimi-zmt-madrid11.blogspot.com/

Lasă un răspuns

