Prima mea expoziţie foto

Via fotoraimi.blogspot.com

De fapt a fost o expoziţie comună de fotografii unde am expus alături de alţi pasionaţi de fotografie la Orăştie în cadrul unui eveniment local care am observat că a avut un impact pozitiv. Este vorba de Colocviul “Alternativele televiziunii” care s-a ţinut în ziua de 13 octombrie şi a fost organizat de către scriitorul orăștian Dan Orghici în colaborare cu  Casa de Cultură Orăştie. Alături de salonul de fotografie a mai existat şi un salon de pictură cu diferite creaţii ale celor pasionaţi de pictură. Alte momente ale colocviului: prezentarea unei scenete teatrale în premieră sub semnătura dramaturgului Ioan Drăgoi, precum şi diferite momente muzicale.

Evenimentul a dorit să aducă în fața tinerei generații alte moduri de a petrece timpul liber. Cine sunt vinovații consumului excesiv de televizor, cine și ce face ca tânăra generație să poarte nemeritata etichetă de „generație media”? Acestea au fost întrebările la care au răspuns câţiva conferenţiari în cadrul colocviului. „Alternativele televizorului” nu s-a dorit a fi o etichetă, un etalon, ci o posibilitate de alegere, încercând pe cât este cu putință, să demonstreze beneficiile artei în educație.Tema întâlnirii a fost nu atât un semnal de alarmă, cât o realitate, remontând actualitatea actului cultural.

Din păcate nu am putut fi prezent dar îi mulţumesc Dl. Dan Orghici pentru faptul că s-a gândit şi la mine oferindu-mi posibilitatea de a ieşi cu creaţiile foto şi dincolo de virtual. Totodată am luat-o ca şi pe un imbold în a încerca să “trag sforile” pentru prima expoziţie foto personală la care am început doar să mă gândesc.

Pe pagina Iubesc Fotografia de pe Facebook găsiţi cele cinci imagini cu care am participat la expoziţie.

 

5 gânduri despre „Prima mea expoziţie foto

  1. Wooow! Super tare… 🙂
    De cand visez si eu la asa ceva. Felicitari! :-*

  2. Da, a fost o onoare pt. mine si ii multumesc lui Dan ca m-a introdus in schema. Partea trista a fost ca nu am putut participa la prima mea expozitie chiar daca nu era exclusiv numai a mea … Sper ca a doua expozitie foto sa fie exclusiva sau mai cu unul maxim doi si sa fiu de fata 🙂

Lasă un răspuns

