Vandalism

Sunt o fire uneori exagerat de paşnică, însă când văd în jurul meu acte de vandalism, fie ele şi minore mă cam întristez. Mă supăr şi mai tare când îmi văd vandalizate lucrurile care-mi fac viaţa mai colorată (adică hobby-urile). Mi-e frică să prind pe cineva vreodată în timpul unui asemenea act pentru că nu ştiu ce urmări ar putea fi în momentul acela. Ştiu, nu gândesc taman creştineşte, dar actele rele TREBUIE reparate într-un fel sau altul. Cum? Fiecare cred că-şi poate da un răspuns. E ca şi cum ai prinde pe cineva că te fură … ce i-ai face? Sigur nu l-ai ţuca pe frunte. Actul de vandalism din imaginea de mai jos e minor … dar doare-puţin.

Lasă un răspuns

