Urări de Crăciun 2011

Pare simplu dar mi-a luat ceva vreme tot procesul fabricării acestei felicitări de la fotografierea în sine a picturii din catedrala greco-catolică din Lugoj şi până la procesarea textului de mână scris după mai multe încercări (scriu urât, ştiu-ştiu)+aranjarea elementelor imagine şi texte ca să arate ca o felicitare.

Am vrut inițial să nu fac nimic şi nici să nu răspund chiar, dar nu pot fi rece la gestul lumii vis-a-vis de transmiterea mesajului de sărbători, fie el şi formal, mecanic, fie … (de dorit) mai personalizat.

Aşadar merg şi în acest an pe principiul: răspund celui care-mi scrie însă nu înseamnă că mă voi supăra pe cei care nu-mi scriu. Vreau doar să subliniez ideea de pasivitate în treaba asta cu trimisul şi primitul felicitărilor. Mai jos variante de adresare pentru singular, plural (şi politeţe).

Lasă un răspuns

