Alexandrina cântă într-adevăr super

Pe Alexandrina Hristov am descoperit-o în urmă cu doi ani.  Îmi place vocea şi sound-ul ei. Mi-am dorit s-o ascult şi pe viu, în concert, dar pentru asta trebuiau să “puşte” mai multe lucruri: să concerteze într-un oraş aproape de Lugoj, cel mai sigur Timişoara căci în Lugoj slabe şanse, să nu mai merg singurel pentru că am deja experienţa participării de unu’ singur la un concert şi din punctul acesta de vedere n-a fost prea ok şi alte chestii “tehnice”. Bineînţeles că dacă îţi doreşti ceva, îţi canalizezi pe cât posibil priorităţile spre acel ceva. Deci, am fost la concert la Alexandrina şi sincer mi-a plăcut. Aveam încredere că melodiile vor suna aşa cum le ştiu, căci sunt şi artişti care în studio sună impecabil dar în concerte rămâi un pic dezamăgit. Vocea Alexandrinei a sunat şi live impecabil. Indicaţiile de la începutul concertului făcute părţii tehnice de a da mai tare şi mai sus în monitoare, pentru unul ca mine şi probabil pentru mulţi de-acolo au fost “termeni străini” adică “totuna”. Singurul minus al serii a fost nu cel legat de artistă ci de locaţie. Clubul Arqua e mărişor; e împărţit în două încăperi care sunt mai mult înguste decât late, cu alte cuvinte eşti ca într-o arcă, iar design-ul contribuie plăcut la acest aspect. Lumea (normal) a dorit să stea cât mai aproape de Alexandrina. Au lăsat doar câteva mese în faţă, în rest se stătea în picioare şi cam la înghesuială. Ei, muzica Alexandrinei (aşa văd eu), e o muzică ideal de savurat stând la masă cu prietenii la un vin sau un ceai de exemplu. A nu fi înţeles greşit cum că ar fi o critică; e doar un mic minus, de-altfel locaţia îmi place şi bravo lor că au adus-o şi pe Alexandrina. Cei care nu au mai avut loc vineri la concert, au avut ocazia de a o asculta pe Alexandrina sâmbătă. Ne întoarcem la plus-uri care au fost mai multe. Mi-a plăcut naturaleţea ei, am apreciat pe viu felul în care-şi trăieşte muzica şi felul cum ştie să-şi prezinte produsul. Din păcate nu cred că au apreciat chiar toţi, în spate se vorbea mult şi pe-alocuri deranjant dar am observat că acest lucru s-a întâmplat şi la alte concerte de-ale ei. În rest bravo celor doi: Alexandrina şi Petrică “trompetistul de el”. Bravo pentru că aţi încercat să cântaţi la instrumente care mai de care mai variate (kalimba) şi nu aţi folosit în locul acestora sintetizatoare. Felicitări încă o dată pentru voce, atitudine şi atmosferă!

Foto: http://www.opiniatimisoarei.ro

Lasă un răspuns

