Photo in Sarajevo

Via: fotoraimi.wordpress.com

De curând am văzut filmul “The Hunting Party” şi mi-am amintit că la sfârşitul anului 2010 am băut şi o cafea la Sarajevo. Aşa în treacăt am putut simţi câte ceva din pulsul oraşului. M-am uitat (cu camera foto) după clădiri afectate de război dar fiind în trecere, am dat doar de vreo câteva. La Mostar am văzut clădiri şi mai afectate care – se spune că – intenţionat nu sunt renovate tocmai pentru a atrage fonduri.

Clădirile afectate într-un fel sau altul ne creează-clar un disconfort vizual. Pe termen scurt pot fi subiecte interesante de fotografiat, dar pe termen lung devin obositoare şi “gri”. Vorba: “noul ia locul vechiului” se poate aplica însă lejer în cele ce sunt legate de renovări/restaurări, însă fiecare lucru (financiar vorbind) se reînnoieşte la momentul lui .

În loc de concluzie, las să vă grăiască multimedia Complice prin cele două imagini şi melodia lui Pavarotti & U2 – Miss Sarajevo.

Lasă un răspuns

