I Love Lugoj

I Love Lugoj este un proiect personal pe Facebook pe care l-am început în urmă cu doi ani şi jumătate. 

Îmi iubesc destul de mult oraşul, principala cauză fiind faptul că sunt lugojean de origine. Pe la începutul lui ianuarie 2010 am căutat să văd dacă oraşul de pe Timiş se regăseşte pe Facebook printre atâtea instituţii, localităţi şi site-uri deja prezente încă de pe atunci pe această uriaşă platformă de socializare. Din păcate nu găsisem nimic. Consideram că era necesar şi totodată timpul ca Lugojul să existe şi pe Facebook; măcar să fie cineva …un băştinaş cetăţean, user care să dea tonul, că apoi cu siguranţă vor tot apărea şi alte fb-pagini.

Iniţial am deschis un fan page denumindu-l simplu „Lugoj”, dar la câteva luni a apărut o pagină generată de Facebook având acelaşi nume, preluare de pe Wikipedia probabil). Pentru a nu se confunda cu acea pagină care are alt stil (preia toate postările ce au ca şi cuvânt-cheie numele „Lugoj”), am sugerat fanilor de pe atunci să LIKE-uiască actualul „I love Lugoj”. Acest lucru se întâmpla prin vara lui 2010. Între timp au mai apărut şi alte fan page-uri şi gupuri de discuţii despre şi legate de Lugoj, încât astăzi stăm … destul de bine.

Vechea pagină “Lugoj”

Care este specificul paginii? Este un loc în care ţin să domine mai mult partea vizuală decât cea informativă. Fiind un proiect personal, încerc să împărtăşesc din pasiunea mea – fotografia – punând imagini ce au legătură cu oraşul. E un proiect personal cu deschidere şi către lucrări foto ale altora pentru că există fotografi talentaţi care surprind imagini superbe din oraş, însă şi aici îmi rezerv dreptul de a alege. Pe lângă partea de fotografie, există şi partea de informare limitată, adică nu preiau tot ce se publică în media locală ci anumite materiale care vorbesc mai mult despre oraş decât despre evenimentele cotidiene. Desigur, am în vedere anumite evenimente culturale, sportive, religioase şi nu numai, precum şi anumite materiale despre oamenii care au legătură cu oraşul.  

Chiar dacă public mai rar şi indiferent de cum e urbea de pe Timiş, pagina “I Love Lugoj” ţin să apară ca un loc unde se simte calitate înainte de toate. Nu garantez că 100% reuşesc, dar mereu mă urmăreşte această idee când mă ocup de pagină.  Cât despre oraş sincer … se văd schimbările în bine din ultimii ani.  

La ora actuală I Love Lugoj numără 2369 de membri în condiţiile în care de multe ori neglijez pagina, în detrimentul altor priorităţi. Mulţumesc celor care au dat like paginii (şi celor care vor da) pentru că e o susţinere, o “recompensă” şi o motivaţie pentru ceea ce vreau să arăt. Aprecierile voastre îmi generează constanţa şi impulsul de a continua activitatea aşa cu pauze mai lungi sau mai scurte de timp.

A, iubesc Lugojul dar nu în mod egoist, fapt pentru care am lăsat posibilitatea ca şi alţii să poată posta pe pagină în calitate de membri, desigur.

De curând am conceput o mică schemă grafică în care este scris numele paginii şi un simbol pentru inimă-iubire-love Smile E mai simplu conceput … e prima încercare dar mă bucur că am demarat-o pentru că simţeam nevoia unor însemne pe care tind să le îmbunătăţesc.

Închei cu o fotografie de astă iarnă care a avut cele mai multe vizualizări şi aprecieri pe această pagină. O fotografie care – în ciuda faptului că e realizată cu telefonul mobil – deduc că este cea mai apreciată imagine din cele pe care le-am publicat până acum pe net.

2 gânduri despre „I Love Lugoj

Lasă un răspuns

